Pozycjonowanie lokalne wizytówek w Google

Certyfikat kwalifikowany Eurocert Toruń
4 lutego, 2021
Kancelaria notarialna Toruń – czynności notarialne
7 lutego, 2021

Od dłuższego czasu przekonujemy się, że bez skutecznego propagowania strony internetowej, widoki na powodzenie naszej działalności są dosyć nieduże. Szczęśliwie, dzięki nowoczesnym technologiom, Google wymyśliło zaawansowany system, z którego pomocą dotrzemy do Odbiorców z sąsiedztwa. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis opon, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało zauważone przez Odbiorców z pobliża, potrzebne jest należyte wypozycjonowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Znaczenie tutaj ma masa okoliczności, którymi zajmiemy się w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czym jest?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie lokalne to promowanie wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od zwykłego pozycjonowania witryn różni się jednak tym, że pod uwagę bierzemy wyszukujących z konkretnego kręgu, np. województwa, miejscowości, a czasem nawet jednej dzielnicy. Najczęściej jest tak, że narzędzie wyszukujące może samodzielnie wybadać, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu duże miasto. Możemy to bez problemów sprawdzić, korzystając z przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Jeśli osoba wyszukująca jest w tym momencie w Toruniu, to wówczas narzędzie wyszukujące doradzi nam najwłaściwiej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Liczby są jednoznaczne – ponad 95% Nabywców poszukuje priorytetowo spółek i usług z ich okolicy, aby móc bezproblemowo do nich dotrzeć. Trzeba poczynić wszystko, żeby znaleźli właśnie naszą firmę, ponieważ przeszło 3/4 wyszukujących lokalnie zdecydowało się na zakup w przyszłości, a przeszło 80% użytkowników smartfonów i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Jakich usług poszukują? Przede wszystkim są to restauracje, sklepy i usługi. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, koniecznie musisz zatroszczyć się o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Tak samo jak w temacie tradycyjnego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym nadal wielce ważną rzeczą będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy regularnie dodawać treść i postarać się, by publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Nie zapominajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Należy w tym momencie pomyśleć nad technikami, które są specyficzne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Założenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej opiszemy w dalszej części artykułu,
linki z lokalnych stron – dołóżmy wszelkich starań, aby wieści o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach związanych z turystyką,
zgodność danych identyfikujących korporację – dbajmy o dane, które podajemy w katalogach firmowych i innych stronach. Jeśli zmieni się nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie aktualizujemy tego, to wówczas narzędzie wyszukujące może nas zakwalifikować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Bardzo znaczące jest utworzenie konta naszej firmy w Google Moja Firma. Służy ona do zakładania wizytówek spółek, które operują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zrobić? Właściwe pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki spowoduje, że szukający, używający lokalnych słów kluczowych ma duże szanse natrafić na naszą wizytówkę, uwzględniającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo stworzenie wizytówki nie jest relatywnie powikłane, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i merytorycznej wiedzy.

Żeby dodatkowo podnieść swoje perspektywy na zwabienie lokalnych Odbiorców, posłużymy się usługą Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten składnik pozycjonowania lokalnego jest dosyć trudny, ale profity na rynku lokalnym z pewnością będą odczuwalne. Jak powinna wyglądać odpowiednio sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Powinniśmy wczuć się w rolę szukającego i pomyśleć, jakimi hasłami będzie operował w wyszukiwarce. Najprościej będzie zawrzeć w tytule nazwę firmy oraz rodzaj wykonywanych przez nas usług. Następnie, poszerzamy wizytówkę o bieżące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – należy na bieżąco je uaktualniać. Kolejno ustalamy dla Twojej firmy jednostkowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej w postaci nazwy korporacji. Kiedy już zadbaliśmy o te elementy, pozostaje jedynie dobrać odpowiednią grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka służy także wyszukującym do wystawiania opinii na temat firm. Ich ilość i jakość będą decydować o tym, na jakim szczeblu wylądujemy w wynikach wyszukiwania. Gdy dostaniemy większą liczbę pozytywnych opinii, to wtedy łatwo zauważymy ich pozytywny wpływ na znajdywanie kolejnych Kontrahentów oraz budowanie dominacji nad konkurencyjnymi firmami.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy przepis, na pojawienie się w wynikach wyszukiwania niż tradycyjne pozycjonowanie witryn. Nie jesteś pewien od czego zacząć? Agencja reklamowa zatrudniająca ekspertów od pozycjonowania lokalnego bez wątpienia pomoże Ci postawić pierwszy krok w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.

Chcesz wiedzieć więcej –Pozycjonowanie stron Toruń : http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

Komentarze są wyłączone.